2008. december 1., hétfő

WaWaKin-Projekt



3 "úriember" Wallas,Warez és Kincses: WaWaKin


Remixeket és Bootlegeket készitünk!

Szépen lassan hozzátok is eljut és titeket is utolér,az ami minket már megfertőzött!

Elkészült első komolyabb remixünk!

ATFC-In and Out (WaWakin 2009 remix)

Bootlegjeink:

Metallica- Enter Sandman (WaWaKin Booty Remix)

Hamvai P.G.- FREEDOM(WaWaKin Booty remix)

Dj WALLAS- Help Me (WaWaKin Crazy Mutant Bootleg)

Eilmes & Kohlbecker- Tabasco (WaWaKin Booty remix)

BASTO INDUSTRY (WaWaKin Bootleg)

H.O.G. - Funky Disco(WaWaKin Booty remix)

4 to the Floor (WaWaKin Bootleg)


http://www.djwallas.hu/ http://www.djkincses.hu/

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez aztán a fantáziadús név. Szerintem röhejes. A közös projektet viszont nem tartom annak.

djwallas.blogspot.com írta...

Sajnálom,hogy nem tetszik!
A projektnek viszont ez lett a neve és az is marad!
Egyébként meg nem a név a fontos,hanem a munka ,ami mögötte van!

Névtelen írta...

Szerintem is jó ötlet! engem az érdekelne hogy elérhetőek lesznek-e valamikor a bootlegek/remixek??köszi a választ és további sok sikert :)

Névtelen írta...

Gratulálok nektek szuper amit csináltok,várom a további produkciókat amit a nevetek fémjelez !

Névtelen írta...

Sztem pl a White Angel WaWaKin Booty Mix konkrétan a Daniel Bovie and Roy Rox - Stop Playing With My Mind (Club Mix) zene alapja, rajta a white angel vocal...
Aztán hogy tovább menjek ott van a Metallica - Enter Sandman (WaWaKin Booty Remix) ami nem más mint Wally Lopez alapjain Metallica.
Zenei körökben ezt Mash-upolásnak hivják nem?
Szó sincs önálló zenei alapok elkészüléséről, Wally mit szól ahhoz hogy az ő zenei alapja van egyértelműen felhasználva, stbstb

egyHausDj írta...

Szerintem a Basto Industry nagyon szép lett! Csak sajnos már seholsem elérhető, mint önálló zene, nekem is csak egy mixben van benne, sajnos. :( Hová tűnt?

Cooler írta...

Én megtaláltam! (: 7 perces, úgyhogy lesz mit hallgatni. Egyébként tényleg jó lett.