2008. december 7., vasárnap

Pénteken Ercsin és Hartán voltam











Péntek éjszakám Ercsin kezdődött,ahol egy nyitóbulin játszottam!
A hely neve : Malom-Club!
Minden tökéletes volt,remekül néz ki a klub alsó és felső szintje egyaránt!
Kiváló fény- és hangtechnika!
Egy probléma volt,hogy nagyon kevesen voltak,de ez betudható annak,hogy a szórakozóhely még csak most kezdi felépíteni műsorait és méri fel a közönség igényeit!
02.00-kor érkeztem Hartára.
Dj NRGEE után raktam fel egy-két külföldi lemezt.
Remek hangulat volt,bár páran megragadtak a No stressnél!
Egy valami biztos,kezd visszatérni az"üvegházhatás"!
GH forever!

1 megjegyzés:

DJB írta...

Sziasztok !

Én a Malom Club rezidense vagyok és itt szeretném megköszönni Wallasnak a nyitóbulin való szereplését ! Valóban , nagyon jó lemezeket pörgetett nekünk. Sajnálom, hogy nem jöttek el sokan , de igazából még "próba stádiumban vagyunk" . Egy biztos, a bulik egyre jobbak nálunk ( hála Istennek )és az is hogy Sir Wallas remélhetőleg hamarosan újra a vendégünk lesz !
Köszönettel és üdvözlettel :

djbeniboy