2008. december 26., péntek

Karácsony este a MIAMI-ban!


Mrs- és Mr. MIAMI!


Party!


A színpad!






Miami X-mas




Wallas,Adri,Varga Szabi






Adri és Én!





Miamisták!






Adri is bulizott !






Miamisták





In The pult! :)



Tuti


Tegnap éjjel a Miamiban játszottam Pásztón!


Halászlé,Töltött káposzta és bejgli utáni aerobic és MIAMI- ŐRÜLET!



Nem nagyon lehet szavakba önteni milyen is volt ,hiszen a megszokott MIAMI varázs és hangulat csak azok számára magyarázható,akik már átélték ezt a Feelinget!


23.oo -kor Varga Szabi kezdett ,én éjfél után picivel léptem a lemezjátszók mögé!


A terv az volt,hogy én csak új zenéket játszok! A terv megvalósult!


A közönség teljesen nyitott volt az újdonságokra és fél 3-ig vertem a házat a szó szoros értelmében! Adrika elénekelte,amit el szokott énekelni,egy két ember arcán látszódott is a csodálkozás!("Most ezt tényleg élőben énekel?" :) )


Mindent egybevetve remek kis karácsony este volt Magyarország egyik legjobb klubjában!



Képek hamarosan!

Köszönöm szépen Pásztó - Köszönöm New Miami!


Hétfőn találkozunk!

Nincsenek megjegyzések: