2009. január 29., csütörtök

Miért most kezdtek el ezzel foglalkozni????

Click :
Nézd meg ezt a videót és alkoss véleményt!
2009 a válságok éve lesz,ezt már MINDENKI tudja!
Sztárok jönnek,sztárok mennek,mindenki próbál 1-2 év alatt bekaszálni mindent,amit csak lehet!
Vannak,akik tesznek ezért a szakmáért,vannak,akik tesznek azok ellen,akik még szakmának tekintik azt a szót,ami mára már eléggé elcsépelt lett!
Dj-Lemezbemutató!
Bárki lehet Dj? Tesszük fel a kérdést.
Igen,ma már bárki lehet,de ezt nem most rontottuk el,hanem akkor,amikor akárki hirdethette magát,mint lemezlovas,egyéniségtelenül,másokat másolva,utánozva!
Mindezt persze szakmai tapasztalat nélkül!
Nyugodtan elmondhatom,hogy rengeteg beteget láttam már,mégsem írom a nevem elé,hogy orvos (Dr)!
A mai világban 18 év alatti promóterek vannak,szervezik a bulikat orrba -szájba,élő kivánságműsorokat játszanak 5000 Ft-ért(Esetleg 2 sörért+ 1 Pizzáért),ahová természetesen ingyen van a belépés,majd másnap ismerkedési oldalakon büszkén hírdetik TELTHÁZAS sikereiket!
Ez simán belefér a "15 perc hírnév "kategóriába!
Hova tart ez a szakma?????
Oda,ahová a magyar gazdaság és kultúra!
A mélybe!
Pontosan ezért hagyom abba 1 év múlva a diszkózást,mert ezekkel az ingyenbulikkal és élő kivánságműsorokkal versenyezni lehetetlen hosszú távon!
15-16 éves gyerekek,akiknek még az iskolában lenne a helyük,hogy az elemi dolgokat megtanulják és elsajátitsák ,már Dj előnévvel reklámozzák magukat úgy,hogy szakmában 100 éve dolgozó embereket kritizálnak!
Hol marad a tisztelet az idősebbek és tapasztaltabbak iránt?
Ma szinte már természetes,hogy minden évben van egy PLAYMATE,akiből Dj-t faragnak!
Ezzel még nem is lenne baj,ha ez a hölgyemény nem kérné többszörösét,annak,amit érdemel! (Kivétel Metzker Viktória)
Minden héten feltünik egy producer,aki hamisabbnál hamisabb remixxel,esetleg bootleggel "marketingel",elfelejtve a ZENÉT,mint fogalmat!
Régen zeneszerzők írtak gyönyörű dallamokat,most informatikusok készitenek zenének nem nevezhető zajokat,mellőzve persze a szakmai (zeneszerzői) segítséget!
Ide jutottunk,ez a Mi szakmánk!
A baj nem Bárány Attilával van,hanem azokkal,akik egyéniség nélkül Őt utánozzák!
Figyelem: Bárány csak egy van,a többi Birka!

63 megjegyzés:

JANIKA írta...

Ennek a hozzá szolásnak itt a helye
http://www.onlyhousemusic.hu/forum/viewtopic.php?f=37&t=1174&start=10

Névtelen írta...

Az a baj veled Misi, hogy lenézed azt aki nem a "te csapatodban játszik", flegma vagy és öntelt a fiatalokkal, csak a saját érdekeid nézed. Ha valaki nem csinál remixet a kiváló "zenédre" /ami mellesleg gyári loop cd-kről vett előre elkészített hangmintákból van kipakolva: help me, garden of eden/
akkor azt rögtön nem hívod zenélni /pl. belocca/. Csak a saját cimboráid futtatod, és adod elő hogy mekkora nagy májerek, közben pedig sehol sincsenek szakmai tudásban mérve azokhoz az emberekhez képest akikről gúnyosan nyilatkozol. Az a baj, hogy a sikerek által elfelejtetted, hogy honnan indultál anno. Régen tök jó fej voltál, most meg akkora sztárnak hiszed magad, hogy 2szót nem lehet veled váltani. "Hol marad a tisztelet az idősebbek és tapasztaltabbak iránt? " Ahol az idősebbek tisztelete a fiatalok iránt. Szerintem nem egyoldalúnak kellene lennie, ahogy te elképzeled, hanem a kölcsönös tisztelet és egymás segítése lenne a cél. " Minden héten feltünik egy producer,aki hamisabbnál hamisabb remixxel,esetleg bootleggel "marketingel",elfelejtve a ZENÉT,mint fogalmat! " Ez is kicsit erős! Ha jóltudom te sem vagy egy liszt ferenc! Zongorázáshoz köztudott, hogy értesz."

"A baj nem Bárány Attilával van,hanem azokkal,akik egyéniség nélkül Őt utánozzák!" Csak nézz kicsit körbe magad körül! Hány olyan van aki a discoshit-es maskarákat utánozza. Te is egy az egyben ugyanazokat játszod. Dance i said-et 2 évig megállás nélkül. Szóval szerintem te sem vagy különb azoknál akiket megbántasz ezekkel az öntelt írásaiddal. Gondolom kirakni nem mered a hozzászólást, ahoz nem vagy elég belevaló. Az, hogy még válaszolsz is, legvadabb álmaimban se fordulhat elő.

Névtelen írta...

Hát srác szerintem rohadtul nincs igazad a Wallasal kapcsolatba mert amit a Misi játszik annak semmi köze nincs a disco'shit djk hez.Mert mindenki maga dönti el hoyg milyen zeni sítlusban játszik.....Ő lenézi az embert ez sem igaz csak ő is azt hangsulyozza mint a minden valamire való dj hoyg attól hoyg otthon ülsz a gép előtt és csinálsz valami "zajt" mert zenének nem nevezhető sőt még nem is te csináold mert aztis a program állítja össze...
Misi csak így tovább te vagy a legjobb és többen szeretnek mint akik ellened vannak!!!!!!!!!!!!DjWAllas 4ever!!!!!!!!!

SkyT írta...

Teljesen jogos amit itt írtál Misi.(Névtelen reagálására) : Igaz sokan segítségül veszik a számítástechnikát egy-egy zene elkészítéséhez,de én ezt nem tartom rossz dolognak,ha lenne rá módom és pénzem biztos,hogy én is vásárolnék ehezz programot,és "alkotnám" a saját "zenéimet.Ezt a világot éljük,és jóval olcsóbb a költségvetése egy számítógépes zene elkészítésének mint egy "élő zenés" háttér + vokál + stúdió. Biztos hogy minimum a 2 szerese egy számítógépes proginak.Az hogy Misi eljutott oda ahol most van igaz köszönhető a kapcsolatainak,(de ha körbe nézünk manapság már mindenhova kapcsolat kell)de ha benne nincs kitartás és az emberek nem szeretnék ennyire azt se tudnánk ki ő,mert a pultban ő ál,a mikrofonba ő beszél Nem egy gép!!
Elfajúl a Dj szakma,ráadásúl nagyon rossz írányba.Pl én fizetem folyamatosan a jog díjakat,még sincs annyi munkám mint annak aki egy fillért nem fizet.(Hozzá tenném ez nem azért van mert én béna vagyok)csak konkrétan arra a helyre nem jelentkezhetek zenélni,mert úgy mond már meg van a fix emberük.A Playmate Dj-k ről meg abszolút csak negatív véleményem van,valaki felkapja őket,futatja és valóban rővid időn belül a zenélés istennőjeként van hírdetve.
Én neked Misi,hogy továbbra is legyél ilyen amilyen vagy,akinek meg más a véleménye így járt.Sok barátod van,sok "rajongód",nyugodtan csinálja utánnad az aki lenéz megnézném neki sikerülne e?!
Üdv : SkyT

djwallas.blogspot.com írta...

Nagyon szívesen kirakom,és büszkén mondom,hogy Beloccát csak én hoztam Kecskemétre!
Én nem félek a kritikáktól,sőt szeretem,ha épitőjellegű!
Minden hozzászólásnál ott van a nevem!
Az én csapatomban elég sokan játszanak,Szeliden a saját magam által kreált klubban 46 Dj lépett fel a nyáron,akit lehet, azt Kecskemétre is elhoztam!
Nem lehet velem beszélni???Szerintem Te nem is próbálsz! Nem tartom magam sztárnak,nem gúnyoltam senkit,eddig is végeztem a dolgomat,és ezután is fogom,csak másképp!
Rengeteg fiatalnak segitettem és segitek most is!
A "dance I Said"-et játszottam én is,mert vannak olyan stabil slágerek,amiket játszani KELL!
Gyári Loop Cd?? szerintem,te csak remixeket hallgattál! Mindemellett ezek a loop Cd-k tudomásom szerint ezért készülnek!
Nem futtatok senkit,aki a csodálatos dalaimra remixet készit! Sőt még magamat sem futtatom!
Névtelenül írsz,ebből is látszik,hogy nem mered vállalni a véleményed! Ennek ellenére is köszönöm a hozzászólásod és majd egyszer talán közös nevezőre jutunk abban,amit írtam!
Üdv:Wallas

djwallas.blogspot.com írta...

" Minden héten feltünik egy producer,aki hamisabbnál hamisabb remixxel,esetleg bootleggel "marketingel",elfelejtve a ZENÉT,mint fogalmat! " Ez is kicsit erős! Ha jóltudom te sem vagy egy liszt ferenc! Zongorázáshoz köztudott, hogy értesz."

Nem is állítottam,de azt el tudom dönteni,hogy mi hamis és mi nem!
Még a botlegekhez is kérünk zeneszerzői segitséget,hogy minden hangnemben legyen!

Névtelen írta...

Teljesen mértékben egyetértek veled Misi! A magyar szórakoztató ipar így,ahogy most van = a NULLÁVAL. Én még csak 4 éve foglalkozok teljes erőbedobással ezzel a szakmával, elértem dolgokat,de sajnos most van az igazán,h nem tudok előrébb lépni, pontosan azok a bizonyos emberek miatt,akik 5000-ért vagy akár ingyen is bulikat tartanak. Jelenleg is ezen megy a 'harc' például itt Majsán is, hogy elérjük azt az itteni,pillanatnyilag egyetlen szórakozóhelyen,hogy akik LAPTOP-ról WINAMP-pal jáccák a zenét egész este, mit sem tudva a jogokról és egyáltalán a lemezlovasságról, ezeket vhogy 'eltüntetni'.Nehéz az ügy még mindig,hiszen 5000-ért tényleg megéri az üzemeltetőnek őket alkalmazni... Tényleg nem sok az a 4 év,amióta én ezzel foglalkozok és próbálom elsajátítani a DJ-skedés minden fortélyát,de komolyan akartam csinálni és legalább annyit el szerettem volna érni mint Te! De én is úgy látom,hogy ez nem fog most menni. A legnagyobb TISZTELETTEL: Thin

Névtelen írta...

Tisztelt beszóló névtelen!
Én is dj wallas fun-ok közé tartozok mint az előttem szólók, de azt hogy ilyeneket írsz az csak az irigykedésedet mutatja.
Talán nincs pénzed olyan cuccokat venni mint wallasnak van?:p
Mondjuk nekem sincs még, mondjuk 15 évesen minek majd lesz de mind1.
Wallas bármilyen zenét is csinál az csak jó lesz mert ő olyat nem ad ki a keze közül ami rossz (legalább is remélem --> idáig nem volt).
Meg ha annyira kemény vagy toljál ide fel egy adat megosztós oldalt ahova a saját "zenédet" toltad és mutasd meg mittudsz.
A sikerélt tenni kell nem ugrik az ölünkbe.Misi is ezt tette.
Mi is igyekszünk itt sámsonon (a csapattal).
Szal. hajrá Misi csak így tovább!
üdvözlettel: Christian S.

Unknown írta...

Hála a jó egnek hogy abba hagyod epp it az ideje hamarabb kellet volna mar egyebkent abban igazat adok hogy sok taknyos kis pocs hivja magat dj nek na meg ezek a playmate.ek na egy kalap sz----------rt se ernek szerintem az se ep elmeju aki ilyet el hiv egy normalisnak nevezheto klubba.Ja egy eszre vetel szerintem azert veled is el szalt a lo kicsit Misi'''''''!!!!!!!!!!!

djwallas.blogspot.com írta...

Szia Viktor!
Csak azt nem írod le,hogy miért szállt el!
Én elhiszem,hogy más lettem,mint 10 éve voltam,de a korral mindenki változik!
Nem jut időm egy csomó dologra,amire előtte jutott!
A jelszó pedig ennyi.
Legyen stílusod,még ha SZAR is!

Caroline írta...

Sztem kedves névtelen te egyszer sem hallgattál meg egy Wallas mixet sem,amit a dj.wallas.hu-ra rakott fel Misi. Teljesen új zenéket hallhatsz benne,amiket Wallas fedezett fel, marha jó mixelésben, amiket sosem játszanak a disco's hitesek. Maximum tőle lopják el. Szal ennyi, én imádom Misi zenéjét, ugyanaz a zenei stílusa mint az enyém! Csak így tovább Wallas!

Névtelen írta...

Akkor a Wallas is bírka, de legalább már felvállalja :). Báránynak meg egy marék barnát a szájába. Kukimért beszél így? Kis "puhapöcs" 14-15 évesek ezt hallják. Igen ilyen fiatalok, mert a szórakozóhelyek tesznek rá ki megy be, csak szórja a dellát. Az nem számít hogy a parkolóba meg már epét hánynak.... na áldás békesség. Üdv.: o-o

Névtelen írta...

a helyzet az,hogy amig ennek a szakmának sem teszik rendbe a dolgait,mind jogilag és követelményrendszerét tekintve addig "széllel szembe hugyozunk" Misi.Pont olyan emberek nem mutatnak példát és mindenféle támadásoknak eleget téve kilépnek a dj szövetségből,amikor pont nem kellene,ugyanis nem ennyit tett ezért a szakmáért pl. a Bárány se,hogy ez után itéljék meg.a mai fiatalok közül sokan azt se tudják,hogy ő a felső tízezer funky dj-je volt.Én nem ezt az utat választanám,hanem nevelném és pont ilyenkor nyomnám a népet,mig fent vagyok hiszen ő most a TOP DJ és akár külfödi mintára is sokkal könnyebbé tenné akár a Wallas-ék dolgát is.

Névtelen írta...

Szia Wallas !Áruld már el hogy kik azok a fiatalok akiknek segítettél ? Mert én csak azt láttam, hogy lenézed meg sokszor csicskáztatod őket ! Még a saját lemezboltodban is panaszkodtak anno az eladó fiatal dj-k akiknek lemezben fizettél, persze nem kapták meg a megbeszélt lemezmennyiséget... (legalább is ezt panaszolták !) De kíváncsi lennék hogy tudsz-e olyan fiatalt mondani akinek segítettél érdemlegesen ! Pont itt bukik meg a dj szövetség elve, hogy miért tanítanának nagy dj-k fiatalokat zenélni amikor már amatőrként is konkurenciának nézik őket ! (nem a 2. névtelen hozzászóló vagyok, hanem egy másik névtelen):)

Joco írta...

Hello.
Elöször is kedves névtelen: Elég merész kijelentéseket teszel egy olyan embernek aki már számtalanszol bizonyitott ebben a szakmában. Persze névtelenül elhiszem hogy nagy szád van. Majd ha te is mutatsz vmit akkor beszélj. Én nemtok és ezért nem is okoskodok. De szerintem tese ezért jobb ha csendbe maradsz. Misi te pedig csak igy tovább!!! Ja és Misi, az egyik közösségi oldalon amin te is rajta vagy, irtam egy levelet és olvasd el légyszi. Ha nem is teszed meg amit kértem akkor legalább válaszolj légyszives! Köszönöm

Névtelen írta...

Üdv mindenkinek!

Nehezen döntöttem el, hogy hozzászóljak-e a témához, vagy inkább csak néma szemtanú legyek. Mindenestre a téma érdekfeszítő, bár szerintem a gyökere egyidős a szórakoztatással, vagy jelen esetben a lemezlovas szakmával, mindössze a körítés változott. Íme az én álláspontom, lehet egyetérteni és ellentmondani.

Sok dologban egyetértek Veled Misi, sok dologban pedig egy „harmadik” álláspontot képviselek.

A lemezlovas szakma felhígulásáért én konkrétan a gyors technikai fejlődést teszem felelőssé (fájlmegosztó oldalak, szélessávú internet, mp3, filléres cd technológia stb…). Az idősebb dj-k közül mindenki emlékszik azokra az időkre amikor még megfizethetetlen volt egy ma kb 3.000 Ft-os cd író, emiatt a legjobb zenéket csak kizárólag bakelit lemez formában lehetett megvásárolni, egy hosszas szerda reggeli sorbanállás és némi ökölharc után Bp-en a Teréz krt. 33-ban. (Dj Service korábbi címe). De persze azokban az időkben is – csak úgy mint napjainkban - rengeteg fiatal álma volt, hogy sztár dj legyen. Anno lemezlovasként elindulni nem is annyira a tehetség, hanem inkább pénz kérdése volt. Ez volt annak a korszaknak a sajátossága, vagy ha úgy tetszik hibája.

Az idők változnak, új a technológia, új a zene, újak a problémák is. Ha valaki dj szeretne lenni, úgy az induláshoz elég pár ezer forint (néhány üres cd, internetelőfizetés, egy cd tatyesz, meg egy füles). Mivel ezt már szinte mindenki megengedheti magának, ezért ne csodálkozzunk, hogy túlkínálat van dj palántákból, akik mind egytől-egyik meg akarják mutatni magukat. Ezért ők hajlandóak akár ingyen is diszkózni, csak hogy végre lehetőséget kapjanak. Régen a rengeteg megvásárolt bakelit, és a sok százezer forint ami lemezekben áll(t) volt az induló költsége egy lemezlovas palántának, amíg ezzel szemben a mai srácok költsége maga az elbukott fizetés… Azon felül ők is súlyos árat fizetnek, hogy részesei legyenek a dj szakmának, mert sosem fognak ezért több pénzt és megbecsülést kapni. Csak akkor tudnak majd 5000 Ft-nál többet keresni ezzel, vagy továbbfejlődni, ha tényleg tehetségesek. Ma már nem az számít a tehetségnek aki pontosan és ügyesen mixel. A döntő tényező, megvan-e a képessége az illetőnek, hogy olvasni tudjon a közönség reakcióiból és ezáltal irányítani tudja a bulit. Szinte már nem is számít, hogy miről játszik, cd, bakelit vagy akár laptop. Az sem érdekel már senkit, hogy gombnyomásra pillanat tört része alatt történik a sebességállítás. Attól még senkiből nem lesz jó dj, ha virtuóz módon tudja kezelni a technikát. Itt megjegyzem, hogy vezető gyártók (Allen&Heath, Native Instruments, Rane stb.) már évekkel ezelőtt felismerték ezt, és olyan csúcsminőségű készülékekkel jöttek ki a piacra, amelyekkel a nagymamám 30 perc gyakorlás után vígan tudna mixelgetni.

Eljött már az idő, amikor véglegesen el kellene felejtedni a régi dogmákat, hogy csak akkor dj valaki, ha remekül mixel, jó zenéket játszik + ha van papírja. Az hogy valaki odabiggyeszti a neve elé a dj szót, akkor ez van. Valódiságát soha senki nem fogja ellenőrizni, pláne szankcionálni. Ha lenne is egy hatékony szervezet, aki büntetné, esetleg kitiltaná a működési engedély nélkül, 5.000 Ft-ért dolgozó dj palántákat, már a következő hétvégén 15-en jelentkeznek a helyére. Aki ennek a jelenségnek a megregulázásába kezd, az szélmalomharcot vív majd.

Egyetlen, jól szervezett társulás tudja elismerni, vagy büntetni a „felelőtlen” klubtulajokat, lemezlovasokat, dj palántákat: ez pedig maga a közönség!

A közönség a cselekvéseivel szótlanul bírál, könyörtelenül a sárba tipor vagy akár az égbe emel. Meggyőződésem és tapasztalatom, hogy a legtöbben hajlandóak költeni a minőségi szórakozásra, szerintem ez nem változott az elmúlt évtizedekben. A közönség csekély százalékát érdekli mi folyik a „dj pulton belül”. Ők csak jól akarják érezni magukat. Tök mindegy, hogy ingyenes-e a belépő, vagy hogy ki áll a pultban, ők oda mennek ahol jó buli van, ahol sokan vannak, ahol jó a zene, lehet pasizni/csajozni stb. A nagy túlkínálat egyszerűen kiélezte a versenyt, leverte az árakat. Ez van. A közönségnek ez előnyös, a klubtulajdonosoknak és az öregmotoros dj-knek pedig hátrányos. Szerintem igenis lehet versenyezni, de valóban csak a legjobbak és az igazán elhivatottak tudnak majd talpon maradni, vagy kiemelkedni a többi dj palánta közül.

Szerintem be kell látni mindenkinek akit foglalkoztat a téma, hogy változni kell szemléletben és hozzáállásban egyaránt. Aki nem tud alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez, az tart csak a „mélybe”. A számítógépet is fel lehet fogni hangszerként, a felhasználót pedig zeneszerzőként. Ez csak szemlélet kérdése. Számomra ezt nem is olyan nehéz elfogadni az elektronikus zenék korában, valamiért nem botránkoztat meg. :)

Bárány Attila:

Remek dj, sok-sok év munkája és kitartása érett be, méltán felkapott. Mindezek ellenére ez a korszak is el fog múlni és jön majd egy új arc.

Playmate dj-k:

Kivétel nélkül megvetem őket. Nyilvánvalóan nem a sok éves zenei munkásságuk miatt dolgoznak a legjobb szórakozóhelyeken. Én is sokat dugok, azon felül megszámlálhatatlan mennyiségű órát töltök a lemezjátszók mögött gyakorlással, mégsem tolt senki a seggem alá egy több százmilliós klubot, zenét, marketinget stb… :) Lehet megpróbálom a szig.szalagos technikát… :) LOL

Dj producerek:

Van aki jól tud gitározni, valaki csak tanul, valaki pedig hiába tanul nincs tehetsége hozzá. Itt ugyanez a helyzet. Nem bírálok senkit, viszont sajnálnám ha nem lennének próbálkozások. Az elektronikus zenében pedig szerintem annyira van szükség komoly, zenei előtanulmányokra, mint egy bányásznak színes ceruzára. Természetesen abban egyetértek, hogy óriási előny ha valaki ezen tudás birtokában tevékenykedik. Az egész zenei műfaj egy könnyen emészthető érzésről, egy hangzásról és egy legtöbbször végtelenül egyszerű ismétlődő dallamról szól. Angolul azt mondanánk rá: … vibe. Külföldön a producereket gyakran nem is producernek, hanem „beatmakers”-nek is nevezik…

Dj fizetések:

Mindenki annyit kér, amennyit ki is fizetnek érte…. Ennyi.


Hát „röviden” ennyi az én véleményem a témáról. Változni és alkalmazkodni kell. Én is igyekszem ezt tenni és sajnálnám ha feladnád.

De azt még mindenképpen megjegyzem, hogy több ilyen fórumra lenne szükség. Nagyra értékelem a kezdeményezést.

G.Misi

Névtelen írta...

Úgy gondolom, nem azt kéne nézni, hogy ki mit és hogyan csinál, vagy készít! Lehet mutogatni és köpködni azon fiatal „titánokra”, akik érvényesülni szeretnének az amúgy is közkedvelt és egyre drágább dj szakmában.
Azt se felejtsük el, amiben és is benne voltam a 90 évek elején. Rengetek olyan suli bulit csináltam, ahol a bevétel éppen csak fedezte a kiadásaimat. Egyszóval nem a pénzért csináltam azt, amit tettem, hanem azért, hogy elsajátíthassam mind azt, amit csak a gyakorlat során szerezhet meg az ember. „rutin”
Ezek a fiatalok is ugyan így tesznek! Csak most sokkal többen vannak, mint akkoriban, mikor mi kezdtük el.
Ezért úgy hiszem, nem hibáztatni kellene Őket, hanem segíteni. A szakma legnagyobb baja, az hogy a dj-k egyáltalán nem akarják egymást segíteni. Sőt ellenkezőleg, egymás alá tesznek a „kollégák” ott, ahol csak tudnak!


Ennek ellenére viszont abban egyet értek, hogy azon fiatalok, akik olcsón vállalják a bulikat, kiszorítják a rutinos dj-ket.
De ez nem érdekes, hiszen egyrészről: Ha a tulaj úgy gondolja, hogy az üzleti vállakózásában elegendő egy olcsó és szakmailag képzetlen, rutintalan emberke, akire rábízza clubja vagy diszkója sorsát. Annak nagyon sok sikert kívánok.
Másrészről, Ti sem gondoljátok komolyan, hogy egy ilyen helyen a „zenei vagy party” minőségről szó lehet?!
Így azt gondolom, hogy a profik már nem vágynak, mindenféle lepukkant sötét füstös lyukakra, ahol mindenféle csőcselék előtt meg villanthatják tehetségüket.

És egy záró gondolat: Ha ügyes vagy és tehetséges, akkor nem számít, ki mennyiért vállal el egy bulit, mert úgy is „TÉGED” fognak hívni!
És a DJ használatról: A közönség dönti el azt, hogy „dj” vagy, vagy sem!
Hocus

Névtelen írta...

a lázadás a fiataloktól,hogy nem ismerik majd el őket,a saját butaságuk szüleménye aki tehetséges az engedelmes és hagyja hogy felfedezzék aki meg nagypofájú és öntörvényű ott általában a tehetség hibádzik...és nem kicsit.ezért van annyi rakaszar faszomöccse dj-és:-)

djwallas.blogspot.com írta...

Nem szeretem a személyeskedést!
Dragon S,Dj Szasza,Dj Gergelyfi, Dj L-GEE,Dj Roberto , Dj roberto Winny és még sorolhatnám, ők azok,akik éltek azzal,amit tőlem kaptak és tanultak!
Mindenkit ki szoktam fizetni,a lemezboltban is mindenki megkapta jussát,bár ez nem igazán tartozik,ahhoz a témához,hogy engem és a szakmát Voksán Virág képviseljen vagy ne képviseljen, mert ez közel sem erről szól!
Van,akinek apa vagyok,van akinek paraszt,van akinek Wallas!
Röviden ennyi! Azt meg hogy én kinek segítettem,azt nekik kell eldönteni!

Dj Koltai írta...

Nos elolvasva a cikket, meg az értelmesnél értelmesebb hozzászólásokat, nem bírtam ki hogy ne írjak ide én is valami kurva okosat...
Napról napra kapom énis ugyanezeket a fikákat, mint Misi, pedig sehol nem vagyok hozzá:)
Misem bizonyítja ennél jobban hogy a névtelen, irigy, kutyafejű emberek ily módon villogtatják meg hogy mennyire egy tudatlan parasztok. Már bocs de tényleg.
Na és az "ötezer forintos dj"-kről csak annyit említenék, hogy nem tagadom , volt idő amikor énse sokkal többért vállaltam munkát...
DE!...buliról bulira megmutattam és fejlesztettem a technikámat, minden buliból tanultam valamit, amivel még jobb hangulatot tudtam varázsolni.Így már megtehettem hogy többet kérjek, és a tulaj is ideadta szájhúzás nélkül, hisz tudta hogy nem érdemes mást hívnia olcsóbban, ha fele ennyit se tud.
Abban igazat adok az elöttem író szintúgy névtelen (LOL) illetőnek, hogy a klubtulajdonosok a legnagyobb hibásak ebben a émában, és valóban a közönség fogja kiemelni a tehetségeket...De kérdem én 23 éves fejjel: - Hogyan emeljen ki a közönség ha a 17 -18 éves olcsójanik miatt nemtudom megmutatni hogy mennyivel jobb vagyok?
Na ezzel a költői kérdéssel be is fejezném a monológom...Csak ennyit mondanék a nagyon okos emberekneK:

- AMÍG EGY ZENÉT MAI NAPIG ÚGY KÉRTEK HOGY "ADD MÁN LE BÁRÁNYTÓL A PLÉJMÉTET", MIT VÁRUNK ITT A FEJLŐDSÉRE? FÉNYÉVEKKEL LE VAGYUNK MARADVA EMBEREK, NEM CSAK ZENEILEG, STÍLUSILAG ÉS BULIKÚLTURAILAG IS...

Na peace, és aki meg névtelenül jár fel fikázni, az bizony nyalja meg a szarom;)

Névtelen írta...

Nyah. Arra akkor még mindig nem jött válasz hogy akkor birka vagy? Vagy "nembirka" vagy? Mert hogy bárány nem vagy az biztos. 1év múlva ha kiszállsz akkor mi lesz? elmész pohárszedőnek? Hogy a zene közelében maradj vagy mi? Nem geciségből kérdem csak érdekel. Üdv: o-o

Norman írta...

Névtelennek...(Az elsőnek)
Nem értem mit keresel Te itt. Tegyük fel meghallgattad az Elektrofunkot, nem tetszett. Kijött a Help Me, adtál neki egy esélyt, meghallgattad, nem tetszett. Én általában ha hallok 2 olyan zenét egy előadótól ami nem tetszik akkor onnantól kezdve nem töltögetem annak az előadónak a többi zenéjét, fölösleges időpocsékolás hiszen annyi zene kijön hogy az ember nem győzi leszelektálni közülük hogy mi az ami jó és mi az ami eleve törlésre van ítélve. A másik:ha én valakit nem bírok nem fogom a blogját olvasgatni. Te mégis itt vagy.
Az általad említett tiszteletet pedig szerintem nem csak a kor és az elért eredmények után osztogatják, sokat számít az emberség és hogy vállald magad, amit ezzel a névtelen hozzászólással Te nem tettél meg. Misit én sem csak azért tisztelem mert "lejátszotta a Dance I Said-et" meg tapasztaltabb jóval a legtöbb lemezlovasnál, de nem emlékszem rá hogy lett volna rá példa hogy ha segítség kellett elutasította volna akár velem, akár a környezetemben bárkivel szemben.
Egyelőre ennyi, ha erre jársz azért leírhatnád hogy a magyar élvonalból ki az akit még "futtatnia" kéne, mert nem hiszem hogy lenne még egy vidéki club az országban ahol egy nyár alatt 46 DJ lépett volna fel.

djwallas.blogspot.com írta...

Már most nagyon sok mindent csinálok,ami nem feltétlen diszkózással kapcsolatos!
Az ilyen rosszindulatú megjegyzésekre pedig nem válaszolok,mert semmi értelme!
Számodra biztosan BIRKA vagyok,másoknak meg Wallas Misi,aki elég sokat tesz ezért a szakmáért!

Névtelen írta...

Csak akkor Misi nem értem miért írtad hogy beadod a kulcsot?[ a keverő felett.??] Gondolom nem azért hogy sajnáljanak... ennél csak több sütni valód van. Hát ez van, vagy majd lesz. Sok sikert a következő "állásodhoz"! üdv: o-o

KisRipi Janika írta...

Az a baj sokan ell felejtették
tisztelni a másika , azért amit elért vagy, tesz azért aki
pesti körülmények közözőt, szórakozni szeretne bácsikiskunban
E helyet vele szórakoznak .
Én pont ezért tisztelem mert tesz értem , érted és mind azért a kb 50000 fialtért aki szórakozni indul bácsikiskunban !!!!!!!!!!!
Ernyit kérek ezen a szón ,TISZTELET gondolkoztok el, mi élőt bármit is irtok
Misiről

Névtelen írta...

"Dragon S,Dj Szasza,Dj Gergelyfi, Dj L-GEE,Dj Roberto , Dj roberto Winny és még sorolhatnám, ők azok,akik éltek azzal,amit tőlem kaptak és tanultak!" Itt szerintem te felsoroltál olyan diszkósokat akik már 5-6-7 éve is normális helyen, diszkókban zenéltek !(vagy talán már régebb óta is) Én pedig olyan fiatal dj-re gondoltam akik valójában kezdők ! A Robi nevű srác warm uppol évek óta, pedig ha más nem benne megbízhatnál és betehetnél mindig mellé egy-egy fiatalt aki zenél vele ha nem is vagy ott, és mondjuk kevés amit nyújt akkor a Robi ezt finoman közölné vele..(ez csak egy példa volt nem valami tanács) Tehát összegezve szerintem nem tudsz ilyen fiatalt mondani !

Abban viszont igazat adok hogy te nem a discoshites dj-k utánozója vagy, de a másik 2 rezidens (katapult dj) na ők pontosan azok a djk akiket írtál hogy stílustalanok !!! Meg kell hogy mondjam nem is értem hogy mit keresnek ott, hiszen sokszor 2 zenét nem tudnak a mai napig összekeverni, utánoznák a D.S-es djket sokszor csúnyán beszélnek a mikrofonba mint ahogy a Bárány, de még csak nem is áll jól nekik ! A gyomrom felfordul tőlük. És szegénykéim még sztárolják magukat, pl azzal a nagyképű HDJ 2000-es fejhallgató tesztel is, amikor egy laptoppal akarnak meghajtani egy olyan fülest(függetlenül attól hogy Apple) de persze köztudott hogy még a HDJ-1000 est sem lehet kihajtani teljes mértékben egy dj keverővel, nem hogy egy Laptoppal !!! Az a videot is miért és kinek csinálták egyáltalán, ha nem önsztárolásból ?Mert szakmailag haszontalan és tartalmatlan ! De szerintem a sok önsztárolásba már magukkal is elhitték hogy ők jók, mert amiket felraknak live videokat a netre(pl egy szilveszteri video) abban olyan hibák vannak amiket egy kis vidéki kiskocsmában zenélő 5 ezer ft-os próbálkozó tehetséges fiatal dj sem csinál még egy régi dupla cd játszón sem !!! Bocs a mindenkitől hogy elkalandoztam, de a NAGY katapultosok a saját blogjukon csak az elvakult hozzá nem értő emberek hozzászólásait engedik megjelenni ! Ennyiből becsüllek hogy te legalább hagyod hogy megjelenjenek a kritikák is !

SlayR. írta...

Nemvolt egyszerű végig olvasnom a hozzászólásokat...az indexes cikk meg egyszerüen siralmas Voksán Virág és a dj szakma meg a példamutatás szánalom...
Én valamit nemértek aki fikázódik miért mindig névtelenül ír? ennyire nincs pofája felvállalni a véleményét? ezért jut oda ez az ország mert ennyire nemképesek az emberek de sebaj megszokhattuk:)
A másik meg ha néha nagyképűnek érzitek is Misi hozzáállását szerintem ő az aki megteheti ha nem tetszik ez van
Saját véleményként itt nálunk az országban lassan mint DJ szakma sincs azok a Bárény utánzók akik azthiszik 2 bárány felvétel után hogy ők már lemezlovasok és mennek a vakvilágba zenélni előszőr megkéne érteni ki és mit is képvisel igazá n egy DJ...
Minden stílusba érződik a lemaradás nálunk ha ez így folytatódik ez csak rosszabb lesz legyen ezek a john digweed fanok a bárány fanok vagy a dj rush fanok...teljes mind1!
A másik meg az hogy hogy lehetne úgy valaki tisztelettel a fiatalok felé amikor a legtöbbnek fogalma nincs semmiről és mégis ott ahol éri próbálja fikázni? :)
A zenekészítés meg már lassan bevett szokás már mindneki zenét csinál ...

Gabriel B írta...

Kedves kollégák és hozzászólók!

Gondoltam hogy a Misi előbb utóbb felveti ezt a kérdést, és úgy éreztem ideje hogy hozzászoljak. Sok érdekes dolog elhangzik itt. Amit én kiemelnék mint talán ezt mostmár elmondhatom magamról hivatásos dj és producer hogy lehet harcolni az 5000 forintos dj-k ellen, de igazából nincs miért. Vissza lehet állítani a dj vizsgát de nincs miért. Ez egy piac. Ha én elég jó vagyok akkor kifogják fizetni azt a pénzt nekem amit kérek, mint ahogy a Wallas is kifizeti a fellépőinek, mi is és Magyarország valamennyi klubja. Én 10 éve fénykeverősként indultam és ma már nem kell "sörért és pizzáért" játszanom. Egy normális klub mindig áldozni fog pénzt egy normális djre. A dj vizsga megintcsak egy szubjektív dolog mert itt is a piac diktál. Ki mondja meg ki a jó diszkós és milyen szempontok alapján? A Bárány, a Wallas te vagy én vagy az OSZK? A jó dj valahol művész egy szubjektív műfajban melynek a megítélése is szubjektív valaki a Wallast szereti valaki a Badgirlst valaki Palotait hallgat valaki meg Discoshitet, ki dönti el melyik a jobb? Ha egy ember is van akinek tetszik amit valaki csinál azt nem nevezhetjük rossznak mert van akinek tetszik. A számítógép loop cd kontra hangszeres tudás vita pedig egy olyan feneketlen kút aminek sose lesz vége. Egy red hot chilli peppers vagy u2 lemezen is találni groove-okat, mint ahogy nagyon sok "modern tánczenei" darabban használnak élőhangszereket. Én 10 évig tanultam zenét, játszom 3 hangszeren, tudok kottát írni és olvasni, de egyáltalán nem biztos hogy ez számít. A végtermék számít, és akkor amikor meghallgat valaki egy Dubfire dalt vagy egy Thomas Gold remixet senkiben nem merül fel hogy vajon hány loopból van összerakva?
Nagyon sok minden van amivel nem értek egyet a Misivel, és nem hinném hogy emiatt haragudna, és nyílván lesz módunk ezt személyesen is átrágni, de így vagy úgy tény hogy sokat tett a szakmáért, és nagyon sokan köszönhetik neki hogy ma nem ötezer forintért járnak fellépni. Végezetül még egy dolog, fogadjuk el hogy ma egy számítógép által bárkiből lehet dj, és ha talál egy helyet ahol a tulaj azt mondja, gyere és játsz akkor fog is. De a dolog remélhetőleg úgyis ott dől el hogy jövő héten bejönnek-e őt megnézni megint vagy nem.

Gabriel B

ui.: Misi megkaptad a hamisabbnál hamisabb remixeimet? :D

Névtelen írta...

dj vizsga szar igy ahogy van az jo is hog nem kötelező,de ha elérnénk,hogy akár választható tantárgy lenne akár zeneiskolában is,mondjuk egy kétéves képzés keretein belül és ezt elismernék is.akkor is csak azt tudom mondani,kell egy alap követelményrendszer(zeneelmélet,zenetörténet stb.) ami legalább irányadó,ugyanis alapdolgok hiányoznak a fiatalokbol a playmatek-bol főleg sok esetben tisztelet a kivételnek."ezért jo a bárány mert imseri a multat elő tud venni olyan dalok uj verzioit,vagy megcsináltatja (az ujjakon kivűl) amelyek akkor is nagynak számitottak.igenis minden fiatal vegye a kurva fáradságot és probáljon szimpastizálni valamelyik öregebb tapasztaltabb dj-vel és ne a szálkát keresse a szemükbe mikor a sajátjukba gerenda vírit.ha nem ismered a multat,szar a jelened és a jövöd is az lesz"

Névtelen írta...

annyira felvan higulva ez a szakma már,hogy a tényleg fiatal tehetséges embereket is elnyomja a sok szaros szupertehetség.ezért kell egy rendszer,és ezt alaposan ki dolgozni.Nekem sose lesz egy fital konkurencia ahogyy olvastamfentebb,ugyanis vagyok annyira intelligens és tudom,ha a valóban tehetséges fiatlok dolgoznának jo helyeken akár velünk öregekkel együtt akkor is joval több klub maradna üresen mint ahányan lennénk.Jelenleg sajnos ez pont fordítva van.Mindjárt én nem dolgozok meg ti tehtséges fiatalok popntosan a kontárok miatt.Jol tudja mindenki azt is a tulajoknál első a név második a pénz,na vajon mennyi.Na most kérdem ha nem tud lenni neved mert a sok kontár nem hagyja akkor hogyan lesz pénzed?Ha ez igy marad 5-10 év és kaotikus állapotok lesznek.

Névtelen írta...

2009.01.23.Nyíregyháza Club Kom Ombo Nyíregyháza fellépő : Voksán Virág
ezt figyeld:az erste folyamán egy Swarovski Night keretein belül lehetett nyerni egy ékszert a csajoknak,a megbeszéltek szerint megkértük esti sztárvendégünket sorsolja ki.Bele is ment.Telt mult az idő Ő már a müsora végén tartott semmi reakcio.a klubtulaj és a rezidens odament hozzá megkérdezve,hogyhogyan szeretné lebonyolitani illetve kéri e a rezidens segitségét valamiben.Erre a Virág elkezdett hisztizni hogy Ő nem beszél (pedig igy szolt a megegyezés)mert neki SENKI NEM TUDJA JÓL BEÁLLÍTANI A MIKROFONT ÉS ÍRTÓZIK ATTÓL ,HOG ÖSSZEGERJEDJEN A KONTROLL ÉS A MIKROFON!Csak néztünk.200eft-ért eljön ide segget rázni és nem tud egy mikrofont (Shure Sm 58) beállitani a saját maga hangjára ráadásul egy olyan clubmixeren ami a clubok 80%-ában van egy Pio 800-ason.Még egyszer visszamentünk hozzá,de már akkor jött az az idióta melegbulikat szervező managere B.Gyula (na az még egy fej srácok föhhh)még az is nekünk állt,hogy nem értjük meg,hogy a Voksán nem beszél?A rezidens odalépett,hogy akkor majd ő a Voksán műsora alatt kisorsolja az ékszert.Ezt sem engedte.Annyaira nem,hogy félvén a Voksán a retorziótól,és attól,hogy esetleg a főnök felmegyy és ő kisorsolja az ékszert,mindent elcsavargatott a 800-as keverőn még azon csatornákat is amiket nem használnak a fadertól kezdve az effektekig mindent,mondván hogy őfél hogy kinejöjjön a keverőből olyan hang ami esetleg gerjedésre utalhat...:):)A műsora után fél 5-kor amikor mára nép nagyrésze hazament,semmi értelme nem volt kisorsolni az ékeszert a rezidensnek sem,mert nem volt kinek.Na most kérdem én van e joga akárkinek arra,hogy az előre megbeszélt és csak azért odaszervezett vendég ezzel a klub teljes image-t eltolja a vendégek előtt?Ennyit ezekről a playmate-s csudákról!!!

djwallas.blogspot.com írta...

"Dragon S,Dj Szasza,Dj Gergelyfi, Dj L-GEE,Dj Roberto , Dj Roberto Winny és még sorolhatnám, ők azok,akik éltek azzal,amit tőlem kaptak és tanultak!" Itt szerintem te felsoroltál olyan diszkósokat akik már 5-6-7 éve is normális helyen, diszkókban zenéltek !(vagy talán már régebb óta is) Én pedig olyan fiatal dj-re gondoltam akik valójában kezdők !"
Mivel 18. éve vagyok a szakmában,így 5-6 évvel ezelőtt én voltam az,aki foglakoztam velük és megszerettettem velük a szakmát,majd ebben kezdtek el dolgozni!
Sok fiatal Dj kapott tőlem már segítséget,de nem akarok ezzel sem kérkedni,sem vitatkozni,hogy vajon ki az aki tehetséges és ki az aki a szakmában sikerekre számithat!
Vannak 18 év alatti fiatalok,akik úgy gondolják,hogy ez a szakma csak a ritmusra keverésről szól,pedig egy este összeállitása nagyon sok mindentől függ!
Tudom,hogy nekik most nagyon nehéz dolguk lesz,mert egy olyan szakmába lettek szerelmesek, ahol nagyon sokan pályáznak egy-egy helyre vagy stílusra!
Szeliden is 2 fiatal Dj-re alapoztam a Warm-Up szettet,jövőre is Ők lesznek,mert átmentek a közönség és a klub vizsgáján!
Rengeteg fellépés és műsorszervezés között viszont nem sok időm van már arra,hogy tehetségekkel foglalkozzak,de azok közül,akik a szárnyaim alatt nőttek fel,majd ezt a hibámat pótolják!

Dj Koltai írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Dj Koltai írta...

Elfelejtettem említeni, hogy jómagam is készítek saját dalokat, remixeket, és rengeteg előadó zenéjében megtaláltam már azokat a loopokat, amiket mondjuk kicsi kereséssel megtalálhatsz a neten...Nem ettől szar, vagy kevesebb valaki. Deadmanu5,Audio Bullys, Fedde le Grand, Funkerman, Tocadisco, John Dahlback... Csak pár név azok közül akik az általatok említett "sampler cd csomag"-ból dolgoznak. Mégis tökéletsnél tökéletesebb muzsikákat hallhatunk tőlük. Az hogy valakinek nincsen zenei előképzettsége, szintén nem jelent semmit. Belocca, se rendelkezik semmilyen zenei előképzettséggel,mégis hallhatjuk hogy milyen kifinomult hangzásvilágot alkotnak zenéről zenre...Szerintem csak az dobálja a szart a másikra, akinek van mit felmutatni, ami valóban jobb mint amit Misi, vagy a többi nevesebb Kollega alkotott...
Mellesleg látom még mindig nem jutott el mindenki fel a puhatestűek csoportjából, hogy legyen annyi gerince hogy egy nevet és arcot is rak a kommentjei mellé...Szánalmas...

creeper írta...

Sziasztok!

Még nem olvastam el az összes hozzászólást, de a vitával kapcsolatban már most vannak meglátásaim.
Szerintem addig senki senkivel nem fog közös nevezőre jutni, amíg a véleménykülönbséget nem észérvekkel adjuk elő, hanem azonnal a másik személynek ugrunk, és nem a véleményére, hanem a személyére reagálunk, arra teszünk visszataszító szándékú és tartalmú megjegyzéseket. Így maximum egy elsőosztályú fröcsögőfelület jön létre, hasonlóan a bejegyzésben említett 15-16 évesek véleménye (tisztelet a kivételnek) szellemi színvonalán, nem pedig értékes és értelmes vita, mely mindenki érdeke lenne, bármilyen álláspontot is képvisel.

Másrészt számos pontban egyet tudok érteni Misi véleményével, mely a bejegyzésben olvasható. Itt most teljesen mellékes a személyes ismeretség, engem pont azért szeretnek a barátaim, mert nem feltétlenül azt mondom, amit hallani akarnak. Nem igazán mondanám magam rajongónak, hiszen léteznek olyan munkái is, melyek bennem a világon semmit nem tudtak megmozgatni (akad, amit egyenesen kifejezetten gyengének tartottam), dehát ez bocsánatos bűn, pláne abban a tudatban, hogy ha az elmúlt tíz évet vizsgáljuk, azt láthatjuk, hogy Dj Wallas Bács-Kiskun Megyei jelenléte nélkül zeneileg és diszkó(s)kultúra szempontjából ez a régió sokkal, de sokkal szegényebb lenne. Nem célom, hogy ez legyen most a Wallas-dicsőítő fal, de egyike azon hozzáértő, rendkívül kitartó és lelkes szakembereknek, akik szervezői, lemezbemutatói, produceri tevékenysége rengeteget hozzátett az itt élő és szórakozó fiatalok zenei ízlésének fejlődéséhez, kikapcsolódásuk élményéhez.

Ettől függetlenül, a csatolt videót megtekintve, és néhány bulit visszaidézve számomra mindig is borzasztó visszatetszést keltett Bárány Attila showman-stílusa, részemről egy fikarcnyit nem tesz hozzá a szórakozás élményéhez, ha az egyébként remekül kiválasztott zenékből álló, hatásosan felépített dj-set mocskos szavakkal, alpári és közönséges poénokkal van feldíszítve. Megértem, hogy a mostani fiataloknak "ez kell", de sokkal jobb szemmel nézném, ha a lemezbemutatás mellett a szórakozás színvonaláért is felelős személy (igen, a dj) nem azt erősítené a fiatalokban, hogy bunkónak, mocskosszájúnak lenni bizony mennyire menő, hanem talán valami építő jelleg is társulna a kiváló zenékhez. Bevallom, nem egy buliról mentem már csalódottan haza ezen dolgok miatt, és nem is mentem a diszkó tájára hetekig. This is what house music is about? Nem hinném. Ha valaki számára ez a kultúrális szórakozás, akkor szeresse, terjessze, de köszönöm, de semmiképp nem kérek belőle.
A videóhoz azért megjegyezném, hiteltelen és demagóg, hogy a mellben erős, de jelen témában sajnos kétségkívül dilettáns Voksán Virág bírálja Bárány Attilát.

Az ember azt hinné, a gagyi, az olcsó, az ócska idővel kiszorul a piacról. Ez külföldön működik is, aki selejtet gyárt, megkérdőjelezhetőt produkál, arra a vásárlóerő, a közönség nem lesz kíváncsi. Igen sajnálatos, hogy annyi minden mellett hazánkban ez is másként történik.
Nem gondolom, hogy Misinek, vagy bármelyik élvonalbeli, ismert és elimsert Dj-nek versenytársat kellene látnia a kocsmabulik szervezőiben. Ha a tömegszórakoztatás eddigi képviselői továbbra is a maximumot nyújtják, és minőségi élményt nyújtanak, azt egy újdonsült palánta nem fogja tudni leutánozni. Ha pedig a közönség nem érzékeli a különbséget minőség és gagyi között, akkor azt kell kitalálni, hogyan lehet olyan minőségi élményben részesíteni őket, mely egyszerűen utánozhatatlan!
(Mégegyszer hangsúlyozom, a minőségi élménybe nekem semmilyen módon nem fér bele a videón is hallható "díszítés".)

További kellemes és hasznos kikapcsolódást, bakelit- és jogtárcsarángatást kívánok mindenkinek, üdvözlettel:
F. András

Névtelen írta...

harta is sokkal jobban megy wallas eltűnése óta és örömmel olvastam hoyg nyugdíjba készül. itt hartán az N-Rgee sokkal nagyobbat játszik mint a Robertó winni aki köztudottan DJ Wallas tanítványa és meg is látszik rajta. hamarosan több tehetsség is lehetőséget kap itt a glasshouseban és szerintem igy van ez jól! Dj Wallas kiöregedett és már csak másolni tud! végig olvastam ezekt a bejegyzéseket és szerintem sok tehetséges diszkós van mint én is aki fiatal és két zenét anélkül össze tud mesápolni hogy azta de nagyra tartaná magát.

djwallas.blogspot.com írta...

Újabb névtelen épitő jellegű kritikáját olvashattuk!
Remélem Rólad is ez lesz mások véleménye,ha egy szakmában 18 évet dolgozol!
Már csak az a kérdés,hogy kit utánozok?

djwallas.blogspot.com írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
djwallas.blogspot.com írta...

Nyugodtan küldj egy linket,arról,hogy mekkora Tehetség vagy!
Meg szeretném kérdezni,hogy hol játszottál,mit tudsz felmutatni?
Te már most tehetségnek nevezed magad és még a nevedet sem mered vállalni a hozzászólásodhoz!
Milyen jogon birálsz engem vagy mást azzal,hogy öntelt vagyok,amikor te nevezed magad Tehetségnek!
Szerintem egy buta ember vagy,akinek egy pár évet el kellene azzal tölteni,hogy megtanuljon helyesen írni!
Üdvözlettel : Wallas!

Névtelen írta...

helyesírás az nagy dolog, mi?! mesélj már a diplomáidról?

imhouse írta...

Egy kedves névtelennek írom soraim. Csak egy történet. Történet arról, hogyan ismertem meg az általad önteltnek titulált Misit.

2005. március 12-én voltam először a Jamaicaban (igen emlékszem, az Antoine Clamaran buli flyere azóta is a falon díszeleg...). Clamaran rajongóként nem hagyhattam ki a bulit, ott voltam, jó buli volt.

Pár nappal később írtam neki egy e-mailt, melyben megkérdeztem tőle, megkaphatom-e a Clamaran liveot. Képzeld, készségesen állt rendelkezésemre!

A szakmáról majd a blogomon egy hosszabb eszmefuttatást is levezetek. Már amennyire gondolkodhatok róla...

Üdv:
imhouse

djwallas.blogspot.com írta...

Kedves fiatal tehetség!
Nekem nem kell mesélnem semmit!
Most is az én blogomra írsz névtelenül! A helyesírás pedig igenis nagy dolog,mert már az elemi iskolában el kellene sajátitani!
csak abban az esetben kérj engem számon,ha te általános dolgokban sem hibázol!
Pont erről szól az,amit írtam! Nagy a szád, be akarsz kerülni egy felépített házba,úgy,hogy egy téglát sem mozditottál meg! Van egy mondás,amelyet Grosics Gyula mondott:
A futballpálya mellett mindenki remek labdarúgó,mert nem látja a pályán a göröngyöket!

Norman írta...

Megígértem magamnak hogy nem fogok már hozzászólni de ez már nevetséges.
Diploma nélkül is jó a helyesírásom, nem hinném hogy a felsőoktatásban elért eredmények függvénye lenne a dolog. De nem bántok érte senkit, valakinek van érzéke hozzá, sokaknak viszont egyáltalán nem megy ha beleszakadnak se.
A másik:Harta. Nem mondanám hogy jobb lett, azt sem hogy rosszabb. Egyszerűen más lett. Szerintem ha valakire lehet mondani hogy öntelt azaz NRGee. Nekem nincs vele különösebb bajom de legutóbb a fotóst nem engedte be a pultba az embere, úgy kellett kikérni a fényképezőgépét. Egy ismerősöm zenét kért tőle a múltkor és ott húzta a száját elég látványosan(pedig nem mulatóst kért vagy valami egyéb oda nem illő zenét). Egyszerűen lesír arról az emberről hogy mennyire nem szereti a közönségét. Ennek ellenére nagyon technikásan mixel és nem játszik szar zenét. De hidd el hogy óriási előnye van azzal hogy Ő kapta meg a warmup utáni első 2 órát. Winny ugyanúgy be tudná indítani a bulit mint az NRGee.

Névtelen írta...

Jaaajjj, le kellett húznom egy felest, hogy ezt az egészet el tudjam olvasni...:)
Nem hiszem, hogy Misi azért hozta fel ezt a témát, hogy egy páran kapva az alkalmon elkezdjenek fikázni bárkit is. Hozzászólásokat vár mindenki, felnőtt emberhez méltóan, legyen az negatív vagy pozitív, nem pedig azt, hogy mindenki egymásnak essen, hiszen mindenkinek vannak hibái, és ezzel a végtelenségig mehetne az egymásra mutogatás.
Szerintem elég bosszantó az, hogy valaki x éven keresztül dolgozik, azért hogy elérje céljait, és megtesz ennek érdekében mindent, közbe jön egy fiatal tizenakárhány éves, aki egyből egy disco (pl:GH) rezidense akar lenni, természetesen nulla tapasztalattal. Hát jóhogy nem nézi ezt senki jó szemmel, az általános iskola után se megy egyből mindenki az egyetemre.
Azt meg végképp nem értem, hogy jön ide a diploma??:) Kiváncsi vagyok, hogy annak a Névtelen hozzászólónak, aki marha nagy tehetségnek tartja magát, milyen végzettsége van. Még azt is megmerném kockáztatni, hogy érettségije sincs.
Misi sok mindent letett az asztalra, ami miatt több tiszteletet érdemelne, főleg azoktól,akik majd ugyanabban a szakmában szeretnének dolgozni, mint ő. És most nem arról van szó, hogy az idősebb és tapasztaltabb Dj-k lenézik a fiatalokat, hanem arról, hogy mindenki járja végig az ehhez a szakmához vezető utat, és szerintem sokaktól kapnának segítséget a fiatalok, főleg, akik komolyan is veszik ezt a szakmát.
Voksán Virág meg mivel mutat példát a fiataloknak?? Azzal, hogy vetkőzzön le minden lány??:)
Lényeg a lényeg, a fiataloknak az irigységet és a büszkeséget félretéve kellene tiszteletet mutatniuk, és küzdeniük, hogy majd egyszer ők is annyi mindent elérjenek, nem pedig ócsárolni azokat, akik már bizonyítottak!

Névtelen írta...

diktátorokat is tisztelik az elnyomottak. Dj Wallast is sokan tisztelik.

Névtelen írta...

Nem szeretnék védeni senkit, de a GH-s hozzászólás kicsit durva volt! Ember megnézted már mennyien vannak, mióta nincs Misi??? Hát jóval kevesebben, az egyszer tuti...

Névtelen írta...

Sziasztok!
Ez a blog mégjobban beindult,mint más helyen a Bárányos hozzászólások. :-) (Személy szerint én a Misit nem is tudom mióta ismerem mint DJ és mint ember.Kifogásom nem lehet ellene.Zeneileg és emberileg is mindig megtudtuk beszélni a dolgokat,bár keveset találkoztunk.)
Ezt a helyzetet tényleg a majmolás és a felhígulás okozta.Meg az,h 1es emberek a tehetség vagy a tapasztalat helyett a pénzüket használják ki.Lásd Kiskunmajsa.Nem biztos h a Thin-töl beszélek.(Bár az az ember aki ingyen belepős "discoban"(vagy disconak nem nevezhető hangos lármás helyen) zenél nem tudom honnan kér el akár 10-20-30 ezer forintot a művéért.Szerintem ő is üccsiért zenél.)Vagy 1 másik majsai "harcos" aki 1 csóró "DJ" mixeit megvéve sztárosítja magát.
Maradok Wallas "tisztelő" és munkanélküli lemezlovas.
Üdv

djmcs írta...

Hozzám minden tehetséges névtelenül író fiatal jöhet fellépni...lehet bizonyítani, még fizetek is érte. Május elsö napján a Wallas is jön és bizonyít...

Névtelen írta...

Hallasz Wallas!
Még mindig nem vágod,hogy miért is tartalak annak ami vagy?Diktátorok korán hallnak,de hogy te félsz az egyszer biztos.Leesik a csillagod lassan,de még előtte gondoltad megméretteted magad mi?Még azt is eltudom képzelni ismerve téged,hogy az első névtelen hozzászolás a tiéd,csakhogy népszerűsitsd magad.Szánalmas vagy!

djwallas.blogspot.com írta...

Sőt! Ezt is én írtam!
Miért vagy ennyire buta???

Névtelen írta...

Lehet hogy buta vagyok,de te meg rafinált.Ahogy most is beforgatod a népet.Emberek vegyétek már észre!Az önreklám bujtatott formája.Szegény Misi!Sajnáljuk már kicsit.Az a baj ahány barátod van ugyanannyi ellenséged,ez bizonyos esetekben lehet jól jön,de most itt ez nem túl nyerő.Önreklám....

Névtelen írta...

"Számodra biztosan BIRKA vagyok,másoknak meg Wallas Misi,aki elég sokat tesz ezért a szakmáért!"

Na ki az aki öntelt meg beképzelt? :D

Norman írta...

Az elején még húzza magát az ember az ilyeneken de én ezen már csak röhögni tudok. :D Abszolút nem a témához illő rosszindulatú és primitív hozzászólások. "de hogy te félsz az egyszer biztos". Elképzelhetetlennek tartom hogy Misi félne, de még ha igaz is lenne akkor se egy névtelen firkász rója már fel neki ezt mert így kicsit irónikus a dolog. :D

Névtelen írta...

Üdvözlet mindenkinek!

Bevallom az őszintét, nem ismerem Wallas-t személyesen, csak a zenéit és nekem azok elég meggyőzőek ha ő csinálta ha nem, de mint embert nem akarom véleményezni hisz nincs mire (és ez a fórum sem erről szól). Voltam pár buliján és akárhogy veszem a közönség nem egy NÉVTELEN senkiért megy el tombolni ha ő a hangulatfelelős. Még ha nagyképű is, már nem azért de szerintem megteheti, ha ennyi éven keresztül sikerült megmaradni és folyamatosan olyat nyújtani ami a közönségnek tetszik. Ezzel részemről be is fejezném a róla szóló szópárbajt és már át is térnék a következő vita tárgyára ami a fiatal tehetségek és az "üccsis meg pár száz vagy akár ezer forintos" dj-kről szól. Szerintem az hogy ki, hol, merre, meddig, mennyiért játszik totál magánügy és nem is a fiatalok a hibásak azért mert a rutinosabb dj-k nem kapnak munkát. Ezesetben a klubtulajok azok akik ( mivel hogy válság van vagy mi fene és az embereknek sokkal kevesebb a pénzük ugye szórakozásra is ), szinte kénytelenek lehetőséget adni önmagukat dj-nek nevező emberkéknek ( akár csak 1 estére is ), akik által úgy érzik sokkal kisebb költségek szakadnak rájuk ( az ingyenes bulikkal is ), az amúgy is nem éppen virágkorát élő szórakoztató iparban. Ha egy klubtulaj el akar hívni nagyobb nevet, úgyis megteszi, nem feltétlen a fiatal "amatőrökön" múlik ki kap munkát és ki nem. Hozzászólásomat pedig a "pléjmét dídzsék"-ről kialakított véleményemmel zárnám. Először is ki ez a Voksán Virág? Jah persze tudom már valami szilikoncsaj aki kijelentette egyik nap hogy "dídzsé akarok lenni" és azt hiszi magáról, hogy attól hogy beáll a pultba, riszálja a 'csáját, már valaki. Na igen, de ha belegondolunk az egész szórakoztató ipar mint olyan ÜZLET, amit vagy el tudnak adni vagy nem. Márpedig őt ( sajnos ) el tudják adni. Kedves férfitársaim kérdezlek benneteket: vajon hány olyan otthon zsebhokizó pasi van aki ne menne el a Virág vágott kebleit lesni amilyen közelről csak lehet? Merthogy az "mell"ékes hogy a hölgy két zenét alig bír összehúzni ütemre és agyonkarcolja a műkörmével a nem éppen olcsó cuccot. Konkrétan magáért a látványért is elmennek. Ő pedig akár azt is megteheti hogy bedob egy előre mixelt cd-t és teszi a fejét, mutatja a gatyában feszülő fenekét a fotósnak. Félre ne értsetek, ez nem a női dj-k ellen szól, csak az olyanok ellen akik riszálnak kettőt-hármat, rosszabb esetben még le is térdelnek csak azért, hogy bekerülhessenek valami elit helyre totál kezdőként. Ehhez kapcsolódik az is hogy aki az ilyeneket "felfedezi" mekkora pénzt kaszál..és nem is hülye az illető ha így végiggondoljuk, meg persze a tulajok is azért hívják őket mert tudják hogy a kis éppenhogy 16 évet betöltött kölök is el fog menni a bulira és lenyúlja aput-anyut hogy a belépőt kifizethesse ( persze nem mindenképp mehet be a kora miatt de van ahol ez sem akadály ). A világ túlságosan "elüzletiesedett" és ez erre az iparágra is igencsak kihat. Mert ma mi irányítja a világot ha tetszik, ha nem? A pénz, pénz és harmadszor is a pénz. De amit "ezek" kapnak egy estére ( ami kb. 2 órás majomkodás a pult mögött ) az azért nem kicsit túlzás. A gond itt kezdődik és amíg az ilyenek nem tűnnek el ( márpedig vagy megmaradnak még pár évig vagy jönnek újabb szilikonbabák ) addig nem lesz változás és sok sok valóban évek óta a szakmában dolgozó valódi DJ fogja vagy elveszíteni a munkahelyét, vagy kénytelen lesz behódolni a nagypofájú, 1-2 évet a szakmában eltöltött hölgyek véleményének.

További kellemes fórumozást mindenkinek:
Speed

Dj Bek írta...

Én azt mondom az összes klubtulajt küldjük el tanulmányútra Ibizára :D

djwilliam írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
djwilliam írta...

:) Vicces ez az egész... A Fidesz az évvégi nagy kormányszívató-kampányában feltette ezt a hülye kérdést a dj-kről, és vannak, akik nem vették észre, hogy csak alibiből kerültek elő a lemezlovasok. Egy volt az 1300 kérdés közül, amivel a kormányt akarták szopatni... Valójában senki nem akar tenni semmit a "szakmáért".

És sajnos nagyon nem értek egyet dj Wallas álláspontjával. Ahová az 5 ezer forintos dj is elég, oda menjen az ezer forintos dj játszani, nem hiszem, hogy komoly konkurenciát jelentenek. Vagy te is szeretnél az Ibolya Presszóban zenélni? Az igénytelen tinidídzsék úgyis eltűnnek egy idő után a süllyesztőben...Vagy előbb-utóbb megbuknak egy Mahasz ellenőrzésen...
És igen, ma már bárki lehet dj, mert a technika ma már ezt lehetővé teszi... Mint ahogy bárkinek lehet saját rádiója, saját tévéje is a neten... Ez a jövő. A világ ellen felesleges küzdeni... Aki ezt nem fogadja el az egyszerű luddita, gépromboló...

djwilliam írta...

És az is felháborító, hogy manapság már bárki kikálthatja magát újságírónak, és blogot írhat. Önálló stílus, és önálló gondolatok nélkül. Ingyen, vagy maximum két pizzáért..

Ugye milyen nevetséges hozzáállás?
Pont ennyire nevetséges a te sértett puffogásod is...

djwilliam írta...

És legyünk őszinték: A helyzet az, hogy semmi más nem történt, csak kiderült, hogy a király meztelen. Az internet és a techmika fejlődésével kiderült, hogy két zenét összemixelni és egy jó bulit rittyenteni nem olyan nagy tudomány, mint ahogy azt mondjuk tíz évvel ezelőtt igyekeztünk elhitetni magunkról. A tudás közkinccsé lett. Amit eddig csináltunk a pult mögött, az ma már kevés. De erre nem az a megoldás, hogy sértetten védjük a megszerzett privilégiumainkat...

djwallas.blogspot.com írta...

Ezzel tudnék vitatkozni,de nem akarok,mert nem azért írtam,hogy nekem essen minden sértődött "Tizenéves"! Ez arról szólt inkább,hogy V.V. ne kérjen 200ezer forintot egy fellépésért és bennünket, Dj-ket ne képviseljen,mert mi sem megyünk az Erotika kiállitásra!
Nagyon tetszettek a hozzászólásaid,remek ész-érveket hoztál fel!

djwilliam írta...

Hát az ember természetesen hangosan felröhög, amikor azt hallja, hogy egy fotómodell hirtelen profi dj lett. Annyira profi, hogy már az első fellépésén olyan clubok pultja mögé állhat, ahová engem még most 11 év zenélés után sem engednek oda. :) Viszont szerintem a dolog jól mutatja a helyes irányt: kell valami plusz! Ma már az nem elég, hogy az ember néhány órán át elkeverget a lejátszók mögött. Az ő esetükben ez a plusz a szex. Én mondjuk ezzel nem próbálkoznék, mert nekem nem állna olyan jól a ragasztószalag a mellbimbómon. :)))

Szóval egy szó, mint száz: meg kell újulni. Ez sajna nagyon macerás, de ez van. Épp ezért mondom azt, hogy ez a mostani kampány csak pótcselekvés. Nem a szegény kis próbálkozó gyerekeket kellene kinyírni, hanem nekünk kellene magunkba nézni... :)

Névtelen írta...

Hattaila87

Én amondó vagyok hogy Wallas-al értek egyet pont hogy ne egy 2 éve játszó dj (voksán Virág) mondkja meg hogy mi a tuti és mi nem a tuti. Sokkal nagyobb nevek is vannak itt magyarországon aki ezerszer jobban játszik és több évtized tapasztalata áll mögötte, képesek ezek az emberek pár évente megujulni ugy ahogy a nép izlése változik.
Én nem szidok senkit de kíváncsi lennék rá hogy az a bizonyos PLAYMATE DJ 10 év múlva hol lessz a köztudatban.
Még kitérnék Bárány Attilára is. Én soha nem azt néze hogy hogy csinál egy dj jó blit mert ha jó az a bizonyos bli akkor indent másképp fog föl az ember. Na most aki elmegy egy bárány buliba és elkezdi számolni hogy Attila hányszpr és mit károkodott, az szerintem nem is kellene hogy betegye a lábát ilyen helyre.

zTomi írta...

Misi szerintem ne hagyd abba, az nem lenne jó megoldás, sőt!!!! ezzel csak feladnád a harcot, és vagy olyan jó dj hogy neked ezt folytatnod kell, TI akik a jelenlegi diszkózás alapkövei vagytok ne hagyjátok abba mert akk jönnek majd sorba a kurvából lett "DJ"-k

VISZONT

a 15 éves "DJ"-k meg majd kinövik ezt a hóbortot de lehet lesz köztük 1-2 aki a jövő diszkós élet nagyja lehet.

én személy szerint dolgoztam a pásztói diszkóban nevét nem írom le!
sok dj megfordul ott sok jó általam szeretett dj és voltak feledhető fellépők is. de azért néhányotoknak mindig sikerült elérni hogy szetjeitek közben a munka helyett a tombolást és a bulizást választottam, nem kis leb*szás árán :D

személy szerint én is szeretnék DJ lenni csak sajnos támogatás nélkül az "öregek" segítsége nélkül nem megy :S

áldoztam már rá pénzt időt megvettem a lejátszóimat keverőmet stb... gyakorlok és én is próbáltam már közönség előtt zenélni és vártam a visszajelzéseket amik elég pozitívak voltak, de az nem igazi kritika! az lenne jó ha TI tudnátok valamilyen formában a feltörekvő "DJ"-k ért tenni valamit... csak persze a rengeteg dolog, fellépés és a többi miatt nem értek erre rá SAJNOS

ne adjátok fel!!!! kitartás és talán változik ez az értékrend is valamikor

köszi a figyelmet